У
цьому розділі блогу розміщено посилання на три проєкти уроків, проведених у
дистанційному навчанні за допомогою он-лайн дошок у програмі Рadlet.
Проєкти
уроків у програмі Padlet дозволяють одразу
включити весь комплекс дидактичних матеріалів і мати інтерактивний зв’язок із здобувачами освіти –
вони можуть реагувати кнопками Інтернету «подобається» чи «не подобається» на матеріал розділів, добавляти свої
відповіді або запитання.
У
перших двох проєктах, а саме, «Аналіз геометричної форми деталі за її креслеником»
та «Прості розрізи. Призначення, класифікація розрізів. Правила зображення та
позначення простих розрізів на креслениках відповідно до вимог стандарту», для
вивчення нового матеріалу та проведення його закріплення використано два он-лайн уроки автора блогу.
З практичного досвіду автора показало
ефективне використання для створення проєктів уроків з креслення шаблону «Полиця»
он-лайн дошки Padlet. Розділи
шаблону структуровані і здобувачі освіти можуть бачити послідовність виконання
завдань уроку.
Детальна Інструкція користування дошкою надається у Google Classroom групи. Відвідувач блогу може ознайомитися з Інструкцією у розділі блогу «Матеріали на допомогу здобувачам освіти».
Посилання на он-лайн дошку
1. Розділ он-лайн дошки. На
запитання: «Які геометричні тіла Ви вивчали на уроках математики?», здобувачі
освіти, натискаючи на знак + додавали письмові відповіді, прикріплювали рисунки
та короткі відеоролики з Інтернету.
2. Розділ он-лайн дошки. Перед переглядом он-лайн уроку здобувачам
освіти потрібно повторити матеріал з попереднього уроку з Опорного конспекту "Проєкції геометричних тіл".
3. Розділ он-лайн дошки. Вивчення нового матеріалу з відео он-лайн уроку.
Для того, щоб відвідувач блогу мав уяву про
розділи он-лайн уроку, надаю скріншоти основних розділів (он-лайн урок триває 34 хвилини).
Для вивчення
нового матеріалу проводиться аналіз
геометричної форми деталей у трьох прикладах.
Перший приклад - Аналіз геометричної форми предмета за допомогою відео ролика.
Другий приклад - Аналіз геометричної форми предмета за допомогою наочного зображення.
Третій приклад - Аналіз геометричної форми деталі
за її креслеником.
Закріплення нового матеріалу проводиться за допомогою вправи «Аналіз геометричної форми деталі
за її креслеником» у програмі Learning Apps.
На
кресленику зображення деталі поділено на геометричні тіла за допомогою кольорових
маркерів. Після проведення аналізу зображення геометричного тіла на кресленику
та умовних позначень, потрібно визначити його найменування серед декількох
запропонованих відповідей.
У підбитті підсумків уроку аналізується робота на уроці, визначається досягнення мети, головної задачі, які було поставлено на початку уроку. Видається домашнє завдання і пояснюється, як потрібно виконувати кожний його розділ. Зокрема, пояснюється виконання тесту у Google Forms.
Немає коментарів:
Дописати коментар